Monday, June 14, 2010

School Holiday - June 2010 Pt. 2




Minggu kedua cuti sekolah, tetamu kehormat kami telah turun ke KL.... Mereka tiba kira2 jam 4.00 petang, hari Sabtu, 12 June 2010... Seperti biasa, aku kena standby di umah Aunty aku di Damansara... Menunggu sambil menziarah....


.
Dari Damansara, lebih kurang jam 6.00 ptg kami berangkat ke Aman Heights.. malam tu, tak kemana-mana pun.. sbb masing2 masih dlm kepenatan... Borak2 tgk tv... lepas tu good night...


.
Keesokkan paginya, destinasi pertama... swimming pool le... terkejut pulak aku... apa hal pulak si D'boy ni takut nak terjun... last time, bukan main lagi... rupa2nya... ada kes tenggelam masa dia pergi pool dgn parent dia sebelum ini... so, tak le penat aku nak jaga dia kali ini... Berikut antara shot yg sempat di ambil masa bersantai di pool...





























.
Selesai di club house, aku terima panggilan dari uncle aku... mereka dah on the way ke rumah kami... lebih kurang 1/2 jam kemudian, mereka pun sampai... duduk2 borak kejap... we all pun berangkat beramai-ramai nak ke Amcorp Mall.... sebelum tiba di Amcorp... uncle aku sempat belanje makan nasi kandar dulu... sygnye... tak sempat nak amik gambo sbb battery dah out la pulak....








Sampai di Amcorp... baru le lensa gua ni idup balik.... ini dia beberapa shot yg sempat diambil semasa di sana...










Seperti yg dijangka... daddy aku kalau masuk mall ni... sure akan sangkut berjam-jam... yg si D'boy pulak... pantang jumpa stall mainan... mengamok-ngamok dia.... asal jumpa aje.. dia mengamok... dah beli pun.. jumpa yg lain mengamok lagi... sabo ajelah...





Di sinilah atoknya menhabiskan masa...


Acomen... umpan nak kasi d'boy tak mengamok...

Tak abis lagi atoknye....


Satu lagi umpan.. yg ini agak menjadi...


Berkesan sungguh... sampai dlm kereta...
.
Dari Amcorp... perjalanan diteruskan ke digitalmall PJ... Maksu si D'boy nak cari external hard disk... nak simpan drama2 korea dia tu le agaknya....
.

Sambung sampai ke Digitalmall...


Terpaksa park jauh... banyak gile kereta...


demam world cup...

.
Sebalah malamnya pulak... kami berangkat ke Mines pulak... hajat di hati nak bawa si D'boy ke rumah salji di Mines Wonderland & dinner di Restoran Lemon... sekali, dua2 tutup... Mines Wonderland tutup for renovation & Lemon tutup pasal apa aku pun tak tau... So, mlm tu window shopping & dinner dkt station kopitiam....












.
Isnin, 14 June 2010... aku masih bercuti sbb nak bawa family aku jalan2.... pagi tu lepas breakfast, we all sambung shopping di Jusco Equine Park... masuk aje mall... si D'boy jumpa benda ni... so, gua & daddy gua melekat dkt sini sampai le my mom & sis habis shopping...



Hummer


Porsche...


Audi TT






Dari Equine park... kami kembali ke Damansara... parent aku selamat bertolak ke Taiping dari kediaman Aunty aku di Damansara kira2 jam 2.00 petang...


D'boy yg lena dlm kete semasa di umah Aunty...


.
Alhamdulillah, mereka semua selamat tiba di Taiping kira2 jam 6.00 petang... khabarnya si D'boy muntah semasa dlm perjalanan... mesti atok dia drive Racing mode....


.

No comments:

Post a Comment