Monday, July 12, 2010

Don't push the button!



Tamat sudah world cup 2010.... semua org dah kembali normal... Ternyata, jangkaan aku tidaklah setepat jangkaan paul si sotong kurita tu... Anyway... Germany not a bad team... cuma x ada rezeki aje..... Kesudahannya... Spain membelasah Holland 1-0...


.
Saturday, 10hb Jul 2010... selepas breakfast bersama tetamu tetap kami, Shakira & Azmer + adik si Azmer di kediaman kami, mereka pun berangkat pulang dan kami pula bersiap-siap ke Putrajaya utk mengikut jejak org kaya bakar menuntut sewa rumah... mungkin miscommunication, tapi tindakan yg aku lakukan ini pun hanya selepas usaha awal aku gagal... yelah, call tak berjawab, sms tak berbalas, x ada return call sudahnya... kena palang le... Rupa2nya sahabat yg selalu deal dgn gua berada di luar negara, seorang sahabat lagi, aku x tau kenapa x cuba hubungi aku... yg jadi mangsa... seorang lagi sahabat yg tak tau apa2 yg menjadi mangsa dikurung berjam-jam dlm umah... itupun satu hal... pagi tu aku kasi salam... ketuk2 pagar... ketuk2 tingkap... tak berjawab... maybe x dengar... tapi benda dah jadi... nak buat mcm mana... Moral of the story... prinsip aku.. lu baik dgn gua.. 10 x gua baik dgn lu... lu jahat dgn gua... 10 x jugak la gua jahat dgn lu.... Pendek kata... gua mmg boleh buat tindakan yg tak tercapai dek akal lu... so... don't you ever try to push the button...


.
Sunday, 11hb Jul 2010, kami hanya habiskan masa lepak2 di rumah sambil menonton tv... bukan selalu dpt rehat mcm ni... lebih kurang jam 1.30 petang.... kediaman kami menerima kunjungan sepupu wife aku Azura bersama seorang sahabatnya, Rodin. Selepas lunch bersama... menonton tv sambil borak2... petang tu kami habiskan masa berenang2 di kolam... okle tu... ada juga teman nak swimming... kalau x... aku seorang ajelah... Selesai berenang... sambung lepak di rumah sampai hampir jam 10.30 mlm... Dia org sambung perjalanan ke Dataran Merdeka... nak layan world cup... we all... sambung tidole.. nak layan keje kat opis keesokkan paginye... Buat sahabat2... terima kasih kerana menziarah kami... bila2 ada kelapangan... datang le lagi...boleh kita layan lap pulak.....





Best friend dia le tu...


Si Rodin.. budak sandakan yg baik hati...




Berbual-bual setelah keletihan...



Apahal le amik gambo sendiri...



Layan ais krim malam2...


Apehal tengok final world cup pakai baju brazil???

.

No comments:

Post a Comment