Sunday, November 7, 2010

Good Bye.. KuKiKo


Setelah Kaka disunting cousin aku, Adin, pada awal minggu yg lalu... Jumaat, 5hb November 2010, tibalah giliran Kuki & Kiko pula... Kedua-dua kitty comel ni akan dipindah tanggungjawab membesarkan mereka kepada seorang lagi cousin aku, Nadia & hubbynye, Fendi...





.
Lebih kurang jam 8.00 malam... rombongan 2 kereta cousin aku tiba di kediaman... Mlm tu, wife aku bertugas tetapi masih sempat cooked speggeti utk sessi dinner kami sebelum dia berangkat ke pejabatnya... Selain daripada dinner bersama-sama.. kami juga turut meraikan ulang tahun kelahiran Nadia yg ke 2x... Aunty aku turut sempat memasak nasi briani bersama-sama kari daging & papadom sebagai menu tambahan party tak rasmi kami malam tu...

.
Selesai dinner.. cousin2 aku bersama rombongannya terjun ke swimming pool sementara aku pula layan ping pong dkt club house dgn seorang lagi cousin aku, Mat, yg turut hadir pd malam tu... hajat kami nak berentap di badminton court tidak kesampaian memandangkan tinggal aku dgn Mat aje yg ready... tapi.. tak sanggup pula nak main single memandangkan keadaan aku yg pening2 sbb terskip lunch hari tu...

.
Selesai di meja ping pong... aku dan mat ke meja cafe di club house.. pekena teh arab sambil menikmati angin malam... Dah lama tak dapat session one by one dgn Mat.. banyak jugak perkara yg kami borakkan malam tu.. Sessi disambung lagi ke dlm rumah... kali ni sessi potong cake pulak...



















Lebih kurang jam 1.00++ pagi... tibalah masa utk ucapkan selamat tinggal to Kuki & Kiko... cage yg dibawa oleh Nadia dirasmikan oleh Kiki terlebih dahulu... Bagaikan dah mengerti... Kiki stay aje dalam cage tu sehingga Kuki & Kiko dimasukkan... Selepas Kiki bermesra buat kali terakhir dgn Kity2nye di dalam cage... dia pun keluar... Itulah kali terakhir Kiki bersama dgn mereka... InsyaAllah, kami akan selalu melihat perkembangan mereka bila kami singgah ke rumah Nadia nanti...










.

No comments:

Post a Comment