Monday, February 6, 2012

Spyder...



Rabu, 1 Feb 2012... aku berkesempatan singgah melawat majlis perasmian produk terbaru USF-HICOM yang diadakan di Holiday Inn Kuala Lumpur... produk yang dimaksudkan... BRP Can-Am Spyder... Sebuah motosikal berkuasa tinggi yang mempunyai 3 roda dilengkapi kuasa 998cc ... Actually, kewujudan motosikal ini bukanlah sesuatu yang baru bagi penggiat dan penggemar motosikal berkuasa tinggi di Malaysia. Ianya telah pun wujud di pasaran Malaysia sejak 5 tahun yang lalu. Cuma, kini, USF-HICOM telah mendapat hak sebagai pengedar rasmi motosikal ini sekaligus berjaya menawarkan harga yang lebih berpatutan untuk bakal pemilik jentera berbentuk 'Y' ini.... Ianya ditawarkan dengan harga bermula dari RM103,800 hingga RM159,290... Dua model telah diperkenalkan iaitu RS dan RT... Alhamdulillah... aku sempat test drive kedua-dua model tersebut...









.

2 comments:

  1. Fairul oitt

    tak ckp bubye pun kat aku sebelum pergi. Cesss

    Asmah

    ReplyDelete
  2. Sorry le sis... gua notice 2 minggu aje ari tu... bz nak hand over job sampai tak sempat nak buat road tour... nanti bile2 cuti... gua visit le you all nanti...

    ReplyDelete