Saturday, July 21, 2012

My 1st Photo Shoot - Putrajaya 14th Jul 2012


Sabtu, 14 July 2012... buat pertama kalinya aku turun bersama gadget terbaru aku... D90 sempena photo shoot Azura & Soleh di Putrajaya... Terima kasih kepada Muzairi (photographer) yang sudi menurunkan ilmu secara tak rasmi sepanjang sessi berkenaan... Bersama-sama ini aku sharekan hasil kerja beginer yang tak seberapa ini.. Insya Allah, akan diperbaiki dari masa ke semasa....

Selesai photo shoot... kami kembali ke Aman Heights... sementara wife aku dan para tetamu berehat di rumah, aku meneruskan aktiviti seterusnya ke Seroja Apartment utk mernziarah penyewa kediaman bondaku yang mendakwa kediaman tersebut berhantu... tak pasal2 pulak kena jadi Uncle Seekers... Dlm perjalanan ke sana, tiba2 aje sepupu aku (Adin) call..... beliau bersama bondanye, bonda Mat, bonda aku & adik aku dlm perjalanan ke Seri Kembangan... Actually, mereka semua tengah ikut rombongan Cik Kiah ke Bukit Jalil sempena perasmian Koperasi..... Aku menyegerakan urusan aku utk kembali ke Seri Kembangan... sempat jumpa deme dkt Restoran Rela tu aje... deme nak kena cepat sbb nak kejar rombongan Cik Kiah tu... Thanks to Adin yg sempat bawa mereka ke Seri Kembangan... jadi le... dapat jumpa kejap.... Selesai di sana aku kembali ke rumah dan sekali lagi ke Restoran Rela utk sessi makan malam bersama Azura & Soleh pula... Malam tu kami pulang ke Damansara memandangkan wife aku on duty & dia nak kena balik Tepen utk teman bondanya menjalani pembedahan...

Keesokan paginya, aku sempatle breakfast dgn darling dkt KL Sentral... Caj parking dkt KL Sentral... rasanya dah semakin mahal... dah macam KLIA le pulak... 1 Malaysia le katakan...Janji ditepati.... Selesai di KL Sentral, aku kembali ke Aman Heights bagi menanti ketibaan Azmer & Shakira. Actually, aku kena minta tolong deme utk ambil kereta wife aku dkt workshop... Selesai urusan di workshop... kami kembali ke rumah utk makan tengahari bersama-sama sebelum mereka mengundurkan diri memandangkan si Azmer pula on duty petang tu... Anyway, thank you so much for your kind help...

Dikesempatan ini, kami ingin mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadan.... Gunakanlah peluang yang ada disepanjang bulan Ramadan ini utk beribadah bersungguh-sungguh kepada Allah S.W.T.  Al-maklumlah, belum tentu lagi kita dapat jumpa dgn Ramadan yg akan datang... Selamat Beribadah...




No comments:

Post a Comment