Sunday, May 23, 2010

Aktiviti Hujung Minggu - 23rd May 2010





Hujung minggu yg lalu... aku & darlingku agak free... pagi tu, lepas breakfast, we all decide nak window shopping... First location... jalan2 ke kedai perabot dkt area umah aje... masa di kedai perabot, tiba2 terlintas di kepala aku nak jalan2 dkt AM Corp Mall PJ... dah banyak kali rakan2 bercerita yg banyak benda2 menarik di AM Corp Mall every Sunday... So... let's check it out...









Tiba di AM Corp Mall... banyak jugak kereta.. tapi still boleh dapat parking... Dkt main entrance... dah banyak gerai2 kecil yg jual mcm2 bende... bila masuk dlm... rupanya every floor pun mcm tu... mcm2 benda yg dijual... bila turun ke Lower Ground... bersepah gerai barang2 antik... mmg best gile... Dari baju... toys collection, gadgets, cd2 oldies, piring hitam & barangan antik...










Selesai shopping, kami stop makan di salah sebuah restoran yg ada dlm Mall tu... Restoran Atap-Atap... makan dkt situ sedap... tapi yg terasa agak kecewa sedikit... we all order jam 2.05 ptg... hidangan tiba kira2 hampir jam 2.30 ptg... padahal, tak ramai org pun... sabor ajelah....





Tgh menahan sabar...

Menu lunch aku...
Apa-apahal pun... tak sabar rasanya aku nak bawa bapa aku shopping2 dkt sini... sure dia tak nak balik punye....

.

No comments:

Post a Comment