Monday, May 17, 2010

Imbasan... March 2010




Antara bahan yg tak sempat aku siarkan sebelum ini... Majlis perkahwinan sepupu aku, Nadia dgn jejaka pilihannya, Fendi... Alhamdulillah, mereka berdua telah selamat diijabkabulkan pada sebelah petang hari Jumaat, 26hb March 2010 di Masjid Kelana Jaya... Majlis tersebut telah dihadiri oleh keluarga terdekat dari kedua-dua belah pihak...





Keesokan harinya, 27hb March 2010, telah berlangsung majlis Resepsi mereka di Dewan D'kelana, Kelana Jaya... Ramai tetamu yg telah sudi hadir ke majlis ini memandangkan kedua-dua pengantin berasal dari Kelana Jaya.... bila dicampur saudara mara dgn jiran tetangga... naik sesak dewan dibuatnye...









Cousin aku, Kak Ani bersama darlingku..



Brother aku besama isteri & anak2nye...




Irdina... anak bongsu abang aku...





Gambar kenangan bersama keluarga yg hadir...






Pengantin bersama ayah bonda serta kakak & abg iparnye...







Gelgat D'Boy bila jumpa alat muzik...




Ayah & ibuku sempat bergambar bersama uncle & aunty2 aku...



Tauke Cartrade.. D. Illyas bersama keluarga



Cousin aku, Abg Hussein with his mom & wife..




My cousin, Abg Majid & family...




Gambar kenangan 3 beradik...



My Cousin, D. Marzuk with his wife & my mom...



Cousin aku... Shahril & daddynye..



Seorang lagi cousin aku, Zahir bersama wife & anaknya...
.
Selesai majlis... kami bersama ayah, ibu & anak saudara aku pulang ke kediaman kami di Aman Heigths... Semasa di sana.. sempat jugak aku bawa si D'Boy berenang-renang di kolam.... Sepanjang pengalaman aku train budak2 berenang.... inilah yg paling mencabar...


D'boy @ Aman Heights...





Bertapa confindentnye budak nie...






Sebelah malamnye.. kami sekeluarga keluar dinner di restoran Bali @ Bangsar South... Yg bestnye.. kemana aje kami pergi.. si D'Boy mesti bawa mainan motor yg dia ambil dari bakul mainan di rumah aku...







D'boy yg dah lena semasa perjalanan pulang...


Keesokan paginya.. kami breakfast di kedai mamak berhampiran rumah sebelum menuju ke rumah aunty aku di Damansara. Motor mainan tu tetap ada jugak...





Lebih kurang sejam lebih di sana... parent aku pun bersiap2 nak berangkat ke Taiping bersama-sama dgn abg aku.... Sebelum pulang.. sempat jugak berjumpa dgn uncle & aunty aku (mak bapak pengantin) yg turut hadir di Damansara....






.

No comments:

Post a Comment