Wednesday, May 13, 2009

Selamat Hari Lahir - 12th May 2009

Tanggal 12 Mei 2009, sempena ulang tahun kelahiran isteri tercinta, aku & wife aku telah mengambil cuti utk meluangkan masa bersama-sama. Pada hari tersebut juga, aku dan seorang lagi rakan sepejabatku mengambil kesempatan mengadakan majlis makan tengahari di Hotel Singgahsana PJ sebagai tanda kesyukuran di atas penghargaan yang telah diberikan oleh syarikat tempat kami bekerja kepada aku dan sahabat aku, Norli, untuk prestasi kerja kami sepanjang tahun 2008. Alhamdulillah, kalau tak kerana teamwork yang baik dari rakan2 sepejabat kami, tak mungkin kami akan menerima penghargaan tersebut.

Majlis bermula kira-kira jam 12.30 tengahari sehingga jam 2.00 petang. Agendanya hanya makan2 aje. Kira celebrate birthday darling aku sekali le. Selepas majlis tersebut, rakan2 yang lain pulang ke pejabat. Aku & wife aku pula terus ke Ikea utk mendapatkan idea2 yang bernas utk hiasan rumah baru kami nanti. Happy Birthday to my dear Fatiah. Selain drp darling aku ni, antara rakan2 yg turut menyambut ulang tahun kelahiran mereka ialah En. Mat (30 April), Alan (4 May), anak kepada Mat, Ashraf (5 May) & anak2 saudaraku Amin (9 May) & Irdina (16 May). Yg itu aje yg aku ingat sbb tarikhnya dekat2. Utk kalian semua, kami berdua mengucapkan happy birthday...













No comments:

Post a Comment