Wednesday, February 3, 2010

Time to say goodbye...



Tanggal 1 Februari 2010 merupakan hari terakhir kami menaiki kenderaan yg lebih kurang 5 tahun telah berkhidmat utk kami. Sepanjang tempoh perkhidmatannya, apa yg aku boleh komen, kereta ini mmg tak banyak bagi masalah kpd kami. Nissan Sentra B14, good in performance & easy to maintain. Merupakan kereta keempat yg aku pakai dan ketiga yg aku miliki. First car yg aku pakai, Kancil milik mak aku...


Kereta ini telah aku jual kpd salah sebuah used car berhampiran kediaman aku. Tak ada major problem, cuma dah tiba masanya utk berubah angin. Antara touch up dgn tukar... sbg manusia normal, dah tentu le kita pilih yg satu lagi... Semuanya dah pun selesai.... Apa-apa pun, ianya akan tetap menjadi satu kenangan yg tak bisa dilenyapkan di dalam hidup kami berdua....











.

1 comment:

  1. nampak cantik lak dalam gambar... rasa rindu plak kat keta ni...

    ReplyDelete