Friday, October 26, 2012

1st Day of Retirement

 
1st day of retirement... bunyi macam gempaq aje... tapi terasa jugak le nikmatnye... selepas 12 tahun aku berkerja... inilah kali pertama aku rasa benar2 bebas... x ada komitment kerje... tapi utk sementara aje...
 
Persaraan sementara aku ni telah bermula sejak 23hb Oktober 2012 (Selasa) yang lalu. Pagi tu, aku ditemani oleh darlingku yang kebetulan shift tengah malam... Awal pagi, kami ke Kg. Pandan bagi menguruskan urusan keluarga... Dari Kg. Pandan, perjalanan diteruskan ke AmCorp Mall... shopping diwaktu org lain tengah berkerja... rasa macam shopping complex tu ana yang punya daa... Jam 12.30 tengahari.. kami bergerak ke Glenmarie bagi memenuhi jemputan rakan2 pejabat lamaku.. Tengahari tu, sekali lagi kami lunch di Glenmarie Golf & Country Club utk unofficial farewell yang ke berapa entah... aku pun dah tak terkira daa...
 
Antara rakan2 yang sudi meluangkan masa bagi menjayakan event hari tu... Eric, Fahmi, Vila, Mia, Farah  & Ida... Buat rakan2 sekalian... terima kasih & selamat meneruskan perjuangan yee...
 
Dikesempatan ini juga, kami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua rakan2 dan kenalan... Maaf Zahir & Batin...
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment