Tuesday, October 23, 2012

My Last Day in Glenmarie


Isnin, 22 Oktober 2012... hari terakhir aku berkhidmat di syarikat korporat terkemuka Malaysia yang beroperasi di Glenmarie Shah Alam. Setelah hampir 1 tahun aku berkhidmat di sini (15 Nov 2011 - 31 Oct 2012), banyak pengalaman dan pengajaran yang telah aku perolehi walaupun dalam tempoh yang agak singkat. Insya Allah, semuanya itu pasti akan membantu aku untuk menjadi lebih baik dan cemerlang dalam kerjaya khususnya dalam bidang Human Capital.
 
Hari terakhir... selain daripada membersihkan folder di email & my documents... masa aku banyak dihabiskan untuk melawat rakan-rakan di setiap division yang ada dalam syarikat. Sebagai antara individu yang banyak berurusan dengan division2 lain ni.. program road tour aku sebenarnya dah dimulakan sejak dari hari Jumaat lagi.. Alhamdulillah... aku sempat melawat semua org yang selalu berurusan dengan aku.... dari Head of Divisions sehinggalah ke mak cik cleaner... Aku juga sempat bergambar kenangan dengan rakan2 di Human Capital... Sekali lagi.. aku ingin memohon maaf sekiranya ada membuat kesalahan sepanjang tempoh perkhidmatan di sana. Insya Allah, bila2 ada kelapangan, aku pasti akan datang melawat kalian di sana nanti.. Selamat Hari Raya AidilAdha... Maaf Zahir & Batin...

Masih menerima panggilan pada hari terakhir..
 
Bersama Izzrul...
 
Rizmar Faiz & me..
 
Dari kiri, Faiz, Izzrul & Nizam
 
Team Health Safety & Environment.. Faiz, Shafiq & Amalina
 
Dari kiri, Abi, Shafiq & Bob
 
 
Bersama Adhwa & Eizla
 
Dari kiri, Kak Raja, Ida, Kak Lela, Farah, Bob & Mia
 
Wakil Finance (En. Anuari) & Bob
 
Reruitment Team, Dari kiri, Kak Ham, Vila, Farah & Mia
 
Training & Devt. Hardly & Imran
 
Geng TTDI... Gua bersama Imran...
 
Dari kiri, Hardly, Imran, Kak Harina, Izzrul & Fifi
 
Adhwa turut bersama geng Training & Devt.


No comments:

Post a Comment