Saturday, February 26, 2011

Banjir Oh Banjir...




.
Khamis, 24hb Feb 2011... hujan lebat yg melanda ibu kota telah mengakibatkan banjir di sebuah Training Centre di Jln Semarak Kuala Lumpur... Tragedi tersebut telah meneggelamkan lebih 20 kenderaan milik petugas dan peserta2 yg menghadiri latihan di pusat berkenaan... Kami amat bersimpati dgn nasib yg telah menimpa petugas dan peserta2 yg terlibat dlm bencana ini. Tentu banyak belanja yg perlu dikeluarkan bagi membaiki kenderaan masing2... Insurans tak cover kes bencana alam mcm nie... Apa2 pun, aku bersyukur kpd Allah s.w.t. kerana kejadian ini tidak menimpa aku. Actually, aku pun baru aje menghadiri kursus di pusat latihan ini pd 21, 22 dan 23hb Feb baru2 nie.. kalau kursus aku tamat pd 24hb.. mungkin aku pun terlibat sama... Syukur, Alhamdulillah....



























.

2 comments:

  1. college sy nie..subhanallah....
    b4 this prnh bnjir..p xpnh lak smpai mcm tue skali keadaan nye...

    ReplyDelete
  2. Setuju.. Menurut kata rakan2 yg berkhidmat di sana... Banjir kali ini adalah yg terburuk dlm sejarah... before this ada juga kes member sampai berenang nak cari motor... Kali ini sampai berenang nak cari kereta.. sama-samalah kita doakan semoga perkara ini tidak berulang lagi..

    ReplyDelete