Saturday, February 14, 2009

Cuti-Cuti Malaysia 2007 - 2008

Disebabkan peruntukan percutian yg diluluskan dlm budget tahun 2007 & 2008 yg lalu tak beso mana jumlahnye, jadi aku & wife aku hanya pergi bercuti di tempat2 yg berdekatan shj. Exact date, aku pun dah tak ingat. Yg ada cuma beberapa keping gambo yg boleh dikongsi shj. Selain drp balik ke Tepeng, bila ada kelapangan hujung2 minggu, aku & darling aku berjalan2 le ke tempat2 peranginan yg berdekatan dgn KL aje. Nak ke Oversea, tak tau bile boleh gi.

Antara lokasi yg menjadi pilihan kami ialah The Mines Resort & Palace of The Golden Horses yg dkt gile dgn rumah kita orang. Selain drp tu, ada jugak kami buat cuti gempaq kat Melaka. Masa tu cuti Depavali kot. Hotel pun tak booking main redah aje. So, duduk le hotel 3 stars dgn bayaran mcm hotel 5 stars. Sygnye, tak ade pulak aku amik gambo masa tu.

Bagaikan harimau yg sedang berenang mencari mangsanya


Di dalam gua sebalik air terjun dkt swimming pool

Posing di hadapan bilik hotel


Darling gua bergambo dkt The Mines Resort



Pemandangan dari dlm bilik Hotel di Mines Resort


Lepak di atas sofa ais. Sejuk beb.


Hensem tak?



Kenangan di pintu masuk Mines Wonderland


Rumah salah sorang bekas menteri kabinet yg sempat diambil masa aku naik bot. Siap ada bot mewah sekali



Gaya Ali (anak buah) di pool Palace of The Golden Horses




Pemandangan dari dlm bilik Hotel di PGH



Possing di balcony @ PGH



Dlm bilik ayor our room @ PGH



Kalau buat bilik ayor kat umah aku mcm ni mesti cun



Ketika aku sedang bekemas2 nak berangkat

No comments:

Post a Comment