Saturday, February 28, 2009

Our Part Time Business

Bagi yg masih belum mengetahui, aku & wife aku ada buat part time business. Jgn takut... kita org tak buat multilevel. Aku & wife aku mmg tak berapa minat sikit business2 multilevel nie. Sbbnye, kami agak was2 dgn keberkatan keuntungan yg diperolehi melalui sistem tersebut. Tak kisahle kalau kasi 1000 utg 1 juta pun, aku tetap tak nak join. Itu prinsip kita org la, tapi kalo ko org nak buat, itu hak ko org. Aku mmg dah tak boleh sbb was2 tu dah terdetik di hatiku.

Part time business yg kita org buat adalah menjual aksesori kaum hawa. Buat masa ini, antara produk2 yg kami jual adalah kain2 utk baju kurung, baju kebaya & seangkatan dgnnye; pelbagai jenis tudung wanita; cadar & sarung bantal; dan juga perhiasan wanita yg diimport terus dari Korea oleh syarikat sahabat aku (Epique Enterprise) seperti brooch, bracelet, chocker, pendants dan sebagainya.


Prinsip perniagaan kami, kami hanya menjual barang2 yg berkualiti tinggi sahaja dgn harga yg terbaik utk anda. So, kalau nak brg2 murahan, mmg kami tak jual. Sbg contoh, brooch2 yg kami jual adalah original brooch dari Korea. Harga dia biasanya dari RM 55 hingga ke beratus2. Kalau nak brooch yg murah2, mmg ada dipasaran, yg RM5 pun ada. Tapi tak sama mcm yg kami jual. Yg kami jual adalah sama spt KENJI, Denni, Dynasty dan sebagainya spt yg terdapat di Sogo & KLCC. Walaupun produknya exactly the same, tapi price yg kami tawarkan adalah jauh lebih murah berbanding jika anda beli di pusat membeli-belah tersebut. Begitu juga dgn kain2 & tudung2 yg kami jual tu.

Utk memudahkan anda memahami konsep ini, ambil contoh jam. Jam RM5 pun ada, RM50 pun ada jugak, RM500 pun ada jugak, RM5000 pun ada jugak. Tapi kualiti jam RM5000, tak kan sama dgn jam yg ko org beli dgn harga RM50 atau RM5 tu. Tapi kesimpulannya, semua tu adalah jam jugak. Boleh paham ye...

Bersama2 ini, kami sertakan beberapa contoh produk2 yg boleh anda dapati drp kami:


Kain Utk Baju Kurung / Kebaya


Batik Rainbow


Korean Silk


Thai Silk

Cadar & Sarung Bantal






All 100% cotton & fitted






Tudung Wanita





Bawal 1 (batu maya karin)
Selain drp tudung yd dipaparkan ini, kami juga ada menjual tudung Ekin dan tudung ID (original). Sorry sbb semasa sessi bergambar nie, stock2 tudung tersebut telah habis dijual.

Woman Accessories - Imported from Korea



















Jika anda berminat utk memilik produk2 spt yg diwar-warkan ini, anda boleh lah menghubungi saya atau wife saya di talian spt yg anda dah ketahui. Utk aksesori wanita yg diimport terus dari Korea tu, anda juga boleh dapatkan terus dari ruang pameran Epique Enterprise di Jusco Bukit Raja & AU2. You can mention our names for a better price. Utk produk tersebut, kami tak simpan stock yg banyak kerana kebanyakkan stock akan dipamerkan di sana. Tapi kalau nak order drp kami pun, tak jadi masalah.

No comments:

Post a Comment